1376

دیدار رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار رئیس مجلس لبنان با ایشان، مقاومت ضدصهیونیستی در جنوب لبنان را مایه افتخار و مباهات جهان عرب و جهان اسلام خواندند و بر لزوم وحدت و یکپارچگی در برابر دشمن صهیونیست تأکید کردند.
مقام معظم رهبری با اشاره به تلاشهای صهیونیستها و دیگر دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف در میان مسلمانان از جمله مردم لبنان، هماهنگی موجود میان شیعیان این کشور را پدیده‌ای شیرین و مطلوب برشمردند و تصریح کردند هیچ مسأله‌ای نباید به خواست دشمن برای تفرقه در صفوف مسلمانان کمک کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی تبلیغات ظالمانه صهیونیستها را برای متهم کردن جوانان مسلمان لبنان به اقدامات تروریستی مورد اشاره قرار دادند و تصریح کردند: همه انسانهای منصف جهان می‌دانند که این جوانان مؤمن، از شرف، استقلال و میهن خود دفاع می‌کنند .
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم استمرار مقاومت بر ضد اشغالگران خاطر نشان کردند: اگر صهیونیستها در مقابل خود قدرت جهاد و ایستادگی را مشاهده نکنند، خواب راحت را بر مردم لبنان حرام خواهند کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به احساس خویشاوندی و نزدیکی ملت مسلمان ایران با مردم لبنان، از خداوند متعال عزت روزافزون لبنان و مردم این کشور را مسئلت کردند.
رئیس مجلس لبنان همچنین از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ملت لبنان قدردانی کرد.